Een professional organizer inhuren? Wów wat duur!?

Gepubliceerd op 28 november 2022 om 21:11

Dat is misschien ook jouw reactie?
Ik snap jou wel, maar toch is dit niet zo…
Want je kunt er geld mee besparen door mij/ons in te huren! Dat had je niet verwacht he?
Het levert zelfs meer op dan alleen besparing van geld.
Jij denkt; maar hoe dan??

Het is even een investering maar het levert je het volgende op:

Geld besparen met een professional organizer. Persoon stopt geld in een spaarvarken.
Drie scharen, spullen dubbel in huis hebben
Heel veel keukenmessen, spullen dubbel hebben

Besparing op spullen

“nooit meer iets kopen wat je al hebt maar wat je niet meer kunt vinden”

Als je een organizer inhuurt om je te helpen met het opruimen en organiseren krijg je veel beter zicht op wat je hebt. Je zult verstelt staan van wat je allemaal nog hebt aan voorraad, spullen of kleding! En als je dat weet, dan hoef je het ook niet dubbel te kopen!
Want hoe vaak ben je wel eens iets kwijt en koop je het weer opnieuw? Je had het dus wel, maar omdat ze geen vaste plek hebben, kon je het niet vinden.


Besparing op Financiën


“geen incassokosten meer, omdat je vergeten bent een rekening te betalen”

Een ander bijkomend voordeel is dat een organizer je kan helpen om je administratie op orde te krijgen. Hiermee voorkom je extra kosten en schulden. Als alle financiën op orde zijn en de rekeningen worden betaald dan scheelt dat geld van de aanmaningen. Ook helpt een organizer je inkomsten en uitgaven op een rijtje te zetten, zodat je weet wat er dus uitgegeven wordt en kun je schulden voorkomen. Dat geeft toch rust?


Een grote stapel ongeopende post wat zorgt voor chaos in je administratie
Power, meer energie en tijd overhouden doordat je weinig spullen hebt en overzicht in huis

Besparing op energie en tijd

“geen ergernis, tijd of smoesjes meer, omdat het een rommel is in je huis”
 
Een opgeruimde omgeving levert je meer energie op. Je hebt meer overzicht, dus je hoeft je geen zorgen te maken over dingen die je kwijt bent of misschien vergeet. Je hoeft je niet meer te ergeren aan rommel. Dat spaart energie!
Het geeft een fijn gevoel dat je geen smoesjes meer hoeft te bedenken als er iemand wil langs komen of dat je stress krijgt omdat je nog veel spullen weg moet ‘moffelen’ achter de deurtjes van je kasten.
Minder tijd kwijt zijn met zoeken, verplaatsen van spullen en het opruimen. Het schoonmaken gaat een stuk sneller als het huis al is opgeruimd en doordat alles vaste plek heeft is alles sneller opgeruimd. Meer vrije tijd dus, meer tijd voor andere leuke dingen!

Zicht krijgen op kosten

Voor elke budget is een oplossing. Met een beperkt budget is er toch nog veel mogelijk.
Je kunt een start maken met een professional organizer en vervolgens op eigen houtje verder gaan. Dit kan eenmalig of door een wekelijkse of maandelijkse afspraak te maken. Tijdens de afspraken kijk je samen naar wat er nog gedaan moet worden en welke verder stappen je kunt ondernemen.

Ik werk met een uurtarief of een tarief per project of pakket. Je kunt ook een offerte aanvragen, daarin staat beschreven wat er gedaan wordt, hoeveel tijd het vermoedelijk gaat kosten en welk tarief daarvoor in rekening wordt gebracht. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en heb je een richtlijn van wat je kwijt zou zijn voor het inhuren van een professional organizer. Klik hier voor mijn tarieven.

 

Voor elke budget een oplossing, per uur, per project, per pakket.
Cadeaubon van Erika Stolk Professional Organizer, onbeperkt geldig en diverse bedragen mogelijk.

Andere Financiële mogelijkheden

- vraag een cadeaubon (de meeste organizers hebben dit wel) en mijn cadeaubon kun je hier kopen
- Heb je een PGB (PersoonsGebonden Budget), dan vallen de diensten van een Professional Organizer/Opruimcoach onder ‘individuele begeleiding' of 'opruimcoaching’. Voor meer informatie over betaling vanuit een PGB kun je terecht op de websites van Per Saldo, het CIZ, de Sociale Verzekeringsbank of bij de WMO-Consulent in je plaatselijke Gemeente.
- Het is voor zelfstandig ondernemers aftrekbaar als zakelijke kosten als de samenwerking met een professional organizer gericht is op het ondernemerschap. Ook is het in sommige gevallen mogelijk, zoals ter voorkoming van uitval (bijvoorbeeld door stress) te declareren bij je arbeidsongeschiktheidsverzekering. Neem hiervoor contact op met jouw AOV.
- Een coachingstraject kan worden betaald via je werkgever uit het opleidingsbudget of een onderdeel vormen van een re-integratietraject (Wet Verbetering Poortwachter). Bespreek de mogelijkheden met je werkgever.


Investering
Het is dus een investering in jezelf en dat niet alleen, je investeert ook daarmee in je gezin. Want het bevordert de sfeer in huis en de man/kinderen hebben een vrouw/moeder die overzicht heeft en rust in huis geeft. Meer aandacht en tijd voor hun ook!

Natuurlijk kost het wat geld, maar daarna heb je:
- een opgeruimd huis
- een systeem dat voor jou goed werkt
- overzicht over al jouw spullen
- je schaft geen onnodige spullen meer aan omdat je precies weet wat je in huis hebt en nodig hebt.
Een besparing in geld dus!


Erika Stolk aan het ontspannen, rust en overzicht in huis. Tijd voor jezelf en je gezin.

Bron: bezemdoorjeleven.
@erikastolkprofessionalorganizer.nl

Ben jij het met mij eens dat een professional organizer niet duur is?
Als je ziet wat het je oplevert en bespaart?
Is jou dat waard?
Een hoop stress minder en veel rust in je hoofd en huis!


Neem dan vrijblijvend contact met mij op voor een kosteloos kennismakingsgesprek.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.